Denna helg sa SWISH så var den över ? Fort gick det men en hel del hanns med iallafall! 
Våran bil har pajat så lite låsta har vi varit i veckan (gick sönder i typ måndags 😲). Först gick multiremmen sönder. Stoffe bytte den, skulle starta bilen. Ah ellerhur, batteritorsk. Så igår var det bara att bränna till Katrineholm och köpa ett nytt 😫 kommer dit och märker att jag åkt ifrån plånkan, skjut mig. Tur för mig att Stoffe är stammis på den affären och vi kunde få ta det på faktura! Annars hade jag blivit sååå trött på mig själv.. Skulle ju köpa julgran också. Men det var ju bara hem och hämta plånkan och sen åkte vi in till Eskilstuna istället! Hitta en fin gran och någon julklapp till också! Sen åkte vi hem och gjorde julgodis! 
Allt detta åkande var möjligt genom att vi fick låna min mormor och morfars bil, tusen tusen tack! ❤️🙏🏼 
Sen idag satte Stoffe i nya batteriet i bilen men fanskapet startar inte för det!! 😡 så imorgon ska bilen ut till bildoktorn i björkvik. Bara att hoppas att detta inte blir en allt för dyr historia än den redan kostat hittills 😑

Idag har vi bakat lussebullar och firat jul hos barnens farmor med (nästan) hela stora familjen. 
Och nu har jag precis slagit ner mitt feta arlse i soffan och kommer inte resa mig upp förens det är läggdags! 😁👍🏼 

Julgranen (som är sneee!!! Men kan inte fixa det själv, måste få hjälp 😂) 

Mammas sockerbagare ❤️

Tadaaa!



Och provsmak ofc! 

Kommentera

Publiceras ej