Haha, det kunde jag aldrig tro! Att det faktiskt är några tappra själar som fortfarande går in här och kikar varje dag, trots längre paus än planerat! 
Men jag har helt enkelt inte orkat eller haft tid! För som de flesta nu redan vet kommer det i augusti en ny liten bebis till våran familj. Lyckan är total. Och anledningen till att jag tog en paus då i februari var att jag precis blivit sjukskriven för mitt Fruktansvärda illamående. Fick dropp och blev inlagd i januari för jag var så dålig, och var hemma en vecka från jobbet. Sen kämpade jag på resten av månaden. Sen sa det stopp, och blev sjukskriven efter ett bm-besök jag hade. Blev hemma till mitten utav mars. Och under denna tid hann jag med två besök till på gynakuten för dropp. Usch! Mådde precis lika dåligt som med grabbarna. Och som om inte det räckte fick hela familjen magsjuka också där i januari/februari någon gång. Gravid och magsjuka när man redan mår som en soppåse var fan bland det värsta jag vart med om!! 
Men nu är vi här, i v.28 och allt rullar på som det ska (hoppas jag). 
Har haft några dagar nu som jag tycker lillen inte rört på sig alls på samma sätt och tider. Men antar att liten bara slagit en kullerbytta och ligger åt andra hållet. För känner gör jag iallafall! 

Nu fick ni iallafall en lite update om läget och ska väl försöka uppdatera här så ofta jag hinner och orkar! 
Det där med orken är det lite sisådär med just nu! 

Bild från i måndags, v.27

Två malliga storebröder som längtar efter bebis ❤️

Triss i dropp 😲😷


Kosläpp och sagostigen i fredags med mormor 🌸

❤️

3 kommentarer

sassa

13 May 2016 15:14

Vi längtar så efter lilla plutten ❤️

Anonym

20 May 2016 20:27

Välkommen tillbaka! Har saknat dina inlägg

Anonym

20 May 2016 21:15

Välkommen tillbaka! Har saknat dina inlägg

Kommentera

Publiceras ej