Nu har vi allt till bebisen. Om än i påsar och kartonger. Men allt finns här hemma nu iallafall. Ska försöka ta tag i att börja packa upp, tvätta kläderna och lägga ner i byrån osv. Det som skulle kunna behövas nu är något enstaka plagg till. Har inte riktigt koll på vad som finns och vad jag köpt 🙈 
Men som sagt, vi är redo! ❤️ 
Nästa vecka jobbar jag det sista. Sen väntar en sommar hemma med mina älskade barn. Ett långt sommarlov från dagis ska de få 😍

Är idag i vecka 32+0, vilket är precis den veckan mina älsklingar kom i😍 men bebis får gärna stanna ett par veckor till även om vi längtar ihjäl oss ❤️❤️ 

Jag och storebröderna hämtade hem lillens vagn igår! Så nöjd, den är så fin 😍
Emmaljunga Super Viking lounge black med Ecco-chassit blev det! 



Och växer gör vi också ❤️ 
Alltså notera hur jäkla lågt magen fortfarande går. Helt sjukt..

Kommentera

Publiceras ej